Het Beste Voor Jouw Make-up

PicMonkey Collage

Make-up is iets heel belangrijks en natuurlijk wil je zo goed mogelijk met je make-up omgaan. Toen ik zelf pas begon met het gebruiken van make-up had ik overal wel een make-up product slingeren in mijn kamer. Make-up gaat sneller kapot en ik merk zelf ook dat als je beter met je make-up omgaat het er veel mooier uitziet op je gezicht. Kijk maar mee wat mijn tips zijn om zo goed mogelijk met je make-up om te gaan.


Een hele belangrijke tip is om een make-up tafeltje te hebben of een kastje waar je al je make-up op kan plaatsen. Zo gaat je make-up minder snel kapot, kan je alles veel sneller vinden en ziet het er gewoon veel netter uit. Zelf had ik vroeger geen make-up tafeltje of een kastje waar ik al mijn make-up in stopte dus raakte alles kwijt en bleef gewoon niet alles zo mooi. Mijn nummer 1 tip is dus gewoon hou je make-up netjes bij elkaar in een kastje of op een make-up tafeltje. Je zult zelf zien dat alles veel langer heel blijft en het er gewoon stukken mooier uitziet.


Kwasten maken je make-up look gewoon af. Stel dat we geen kwasten hadden en oogschaduw met onze hand moesten aanbrengen. En allemaal even eerlijk, foundation ziet er veel beter uit als je het met een kwast aanbrengt dan met je handen. Heel belangrijk zijn je kwasten dus, en daarmee moet je natuurlijk ook zo goed mogelijk mee omgaan. Ik zou zeggen haal bekertjes versier ze een beetje en stop je kwasten daar dan in. Zelf heb ik heel veel leuke DIY video’s gezien om bekers om te toveren in een mooie beker speciaal voor je kwasten. Er zijn natuurlijk verschillende manieren om je kwasten zo goed en netjes mogelijk op te bergen, en ze in een beker stoppen is daar 1 van.


Veel meisjes nemen een make-up tasje mee naar buiten om hun make-up gewoon eens bij te werken wanneer het nodig is. Heel belangrijk is dat je genoeg ruimte hebt voor al je make-up zodat niets zal breken, en natuurlijk hou je make-up tasje schoon. Mijn make-up tasjes worden altijd zo snel vies, en dat is echt helemaal niet goed want daardoor word mijn make-up ook echt altijd vies door. Natuurlijk is een groot make-up tasje gewoon veel handiger er past veel meer in, je hoeft niet al je make-up erin te proppen. Ik heb laatst bij de primark echt hele leuke make-up tasjes gezien voor maar 5 euro, heel goedkoop dus.


Make-up blijft denk ik wel voor ongeveer 12 maanden of soms wel langer goed, maar iedereen heeft wel van die make-up producten die je na een maand gewoon niet meer gebruikt. Gooi make-up producten die je niet meer gebruikt dan ook niet weg, maar geef ze aan je zusje, zus, moeder of zelfs je vriendin. Gewoon heel erg zonde om make-up weg te doen die gewoon nog bijna nieuw is. Ook wilde ik jullie erbij vertellen dat als een make-up product niet meer goed is het ook gelijk weg te doen, want soms kan het echt heel slecht zijn voor je gezicht om make-up op te doen die al over datum is.

PicMonkey Collage
Hoe houden jullie je make-up netjes ??

7 gedachtes over “Het Beste Voor Jouw Make-up

Geef een reactie

