MAC Cleanse Off Oil !!


Voor vandaag heb ik het over 1 van mijn favoriete make-up removers, MAC Cleans Off Oil. Ik had in mijn vorige artikel ook al iets geschreven over een MAC product en vandaag wilde ik weer eens iets met jullie delen over mijn favoriete merk MAC. Dit is een make-up remover die ik nu al een hele lange tijd gebruik en ik ben er echt helemaal verliefd op. Ik had deze make-up remover een keer in de kast van mijn moeder gevonden en ik wilde het toen gaan uitproberen, en ik was er meteen verliefd op. Ik zal jullie eens laten zien hoe goed dit product nou is.


Ik heb hier een voorbeeld, jullie zien hier dat ik wat make-up op mijn arm heb gedaan. Het zwarte is een mascara en ook een lipstick, ik heb gekozen voor hele donkere producten die er soms gewoon heel moeilijk uit gaan. Meestal heb ik met mascara dat oog make-up doekjes niet genoeg zijn, er blijft bij mij toch altijd wel wat make-up over, maar met deze make-up remover niet.


Nu heb ik er wat van de olie op mijn make-up gedaan, en laat ik het ongeveer 30 seconde op mijn make-up. Nadat je er wat olie op hebt gedaan, moet je het eigenlijk nog heel simpel wegvegen met water en opdrogen met wat papier of een speciaal doekje voor je gezicht. Dit product heet eigenlijk wel olie, maar het voelt helemaal niet als olie het voelt eigenlijk gewoon als water. 


Kijk eens aan, mijn hand is helemaal schoon. Ik heb het echt alleen met de olie weggehaald. Voor mensen die eigenlijk net als mij heel moeilijk make-up weg krijgen, is dit echt gewoon een super product. Ook voelt het gewoon heel lekker aan. Zeker een aanrader !!

Wat voor soort make-up remover gebruiken jullie ?

11 gedachtes over “MAC Cleanse Off Oil !!

  1. Hij reinigt erg goed volgens mij, maar ik ben niet erg fan om make-up remover te gebruiken met olie, alleen voor mijn ogen vind ik het fijn!

  2. Ziet er zeker goed uit, fijn product want ik hou ook niet van dat olie-achtige gevoel op mijn huid. Ik gebruik al jaren de producten uit mijn moeders salon van Dr. Bauman! Ben ik erg blij mee 🙂

    Liefs Rosie

Geef een reactie

