MAC Pinch O’ Peach Blush !!

IMG_2749
MAC is 1 van mijn favoriete merken. Ik heb in mijn make-up kastje een hele collectie blushes liggen van het merk MAC. Voor vandaag wilde ik jullie 1 van mijn favoriete blushes laten zien de Pinch O’ Peach, dit is een blush die ik eigenlijk bijna elke dag op doe.

Zoals jullie kunnen zien is dit een hele lichte roze kleur. Dit is een blush die er gewoon best wel natuurlijk uit ziet, en ik houd mijn make-up tijdens schooldagen best wel natuurlijk en en rustig, dan is dit een blush die precies bij mijn make-up look past. Mij is wel opgevallen dat als ik deze blush op doe het een veel lichtere kleur is dan als mijn zusje het op doet met een wat donkerdere huidskleur dan ik.


Als je eens gaat kijken naar deze foto hierboven en de foto daarvoor, dan zie je dat als ik mijn hand er achter houd de kleur veel lichter is. Zo kun je ook een beetje een beeld krijgen van hoe de blush er op mijn gezicht zou uitzien. Ik had deze blush een keer op een bruiloft opgedaan en ik had mijn ogen echt heel donker opgemaakt, ik vond dat zo mooi staan zo vielen mijn ogen extra op.


De kleur is zo licht, waar ik echt heel blij om ben. Als ik deze blush op doe dan zet ik mijn kwast er zachtjes overheen, want dat vind ik nou net wat mooier.

Wat vinden jullie van het merk MAC ?

8 gedachtes over “MAC Pinch O’ Peach Blush !!

Geef een reactie

