♥ All I Want For 2014 !! ♥

download (2)
Het is nu eindelijk 2014, al een paar dagen al. Net als vorig jaar heb ik voor dit jaar een paar voornemens voor mezelf gesteld. Vorig jaar was niet echt een heel makkelijk jaar voor mij, maar nu kan ik er op terug kijken en trots zeggen dat ik 2013 heb overleefd. Ik wilde graag mijn voornemens met jullie delen. Ik heb er niet zo heel veel, maar in de loop van de tijd komen er altijd steeds meer bij. Op dit moment heb ik 5 hele belangrijke voornemens die ik met jullie wil delen en daar wil ik me ook graag aan houden.

PicMonkey Collagedee

♥ Ik wil dit jaar graag over, maar daar moet ik wel wat voor doen. In 2014 wil ik weer 100% bezig zijn met school en niet snel afgeleid worden door andere dingen. Vorig jaar heb ik het jaar helaas niet gehaald, en moest ik de tweede klas over doen en ik moest ook nog eens van de Havo zakken. Dit was voor mij echt heel erg, dat besef ik eigenlijk nu pas. Ik houd me er niet echt mee bezig, want ik geloof dat alles met een reden gebeurd. Ik heb nog 2 jaar te gaan en dan wil ik weer terug gaan naar de Havo. Mijn aller eerste voornemen is dat ik echt beter me best moet doen op school en mezelf hierdoor ook gelukkig maak. 

PicMonkey Collage99

♥ Voor veel mensen is een gezonder leven ook 1 van de voornemens. Ik heb voor mezelf een paar regels voor gesteld voor een gezonder leven in 2014. Ik ben in 2013 7 kilo bijgekomen, dat is best wel veel maar ik weeg nu wel precies goed voor mijn leeftijd. Voordat het uit de hand loopt en ik steeds meer en meer bij ga komen zal ik actie ondernemen om veel gezonder te gaan leven. Voor de sportschool ben ik nog te jong dus ik zal zelf maar activiteiten moeten bedenken om af te vallen. Ook moet ik opletten op hoeveel ik eet en wat ik eet. Op naar een gezonde 2014 !!!!

PicMonkey Collagellk

♥ Ik wil gewoon blijven bloggen, en als het mij wel bevalt zal ik een eigen website maken. Ik vind schrijven gewoon heel erg leuk, sinds ik heel erg jong was eigenlijk. Ik wil heel graag elke dag iets online zetten en ik wil gewoon dat elk artikel interessant blijft. Ik zie ook dat er elke dag wat meer bezoekers komen, ik ben daar echt heel erg blij mee en ik hoop dat het er ook steeds meer worden.

download (3)

♥ Op nummer 4 : Hou Je Kamer Netjes !! Dat is voor mij echt heel belangrijk, want ik kan gewoon niet mijn kamer netjes houden. Elke ochtend haal ik bijna al mijn kleren uit mijn klerenkast om een mooie outfit bij elkaar te zoeken. Als ik iets pak laat ik het altijd rondslingeren, ik leg nooit iets terug van de plek waar ik het gepakt heb, heel lastig is dat hoor. Ik wil het nu anders doen, ik heb mijn kamer laatst helemaal veranderd en alles een nieuwe plek gegeven ik hoop echt dat ik het zo netjes kan houden als hoe het nu is !!

sasaas

♥ Ik moet veel meer voor mezelf doen en meer aan mezelf denken. Ik probeer altijd mensen te helpen en laat mezelf soms op de laatste plek. Ik vind het heel goed van mezelf hoor, maar ik moet vind ik veel meer voor mezelf doen zoals vaker uit eten gaan of naar de bioscoop in plaats thuis te zitten en me moeder helpen met het huis opruimen. Ook vind ik dat ik nee moet kunnen zeggen. Ik vind het altijd heel zielig om nee tegen iemand te zeggen, maar zo is het leven eenmaal en uiteindelijk sta je er altijd zelf voor.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ik vond het zo leuk om dit met jullie te kunnen delen, gewoon even mijn hart uiten. Wat zijn jullie voornemens ?? Vind ik ook altijd heel leuk om te lezen.

 

7 gedachtes over “♥ All I Want For 2014 !! ♥

Geef een reactie

