All You Need : Niks doen avondje !!

PicMonkey Collagellllll
Vandaag is het Zondag, pff morgen weer school of werk. Deze laatste heerlijke vrije dag heb ik besloten om lekker niks te doen en gewoon te genieten. Mezelf verwennen eerlijk gezegd heb ik dat lang niet meer gedaan. Nu het winter is en best wel koud wil ik niks liever dan een heerlijke dikke deken, warme kop chocomelk en een leuke film waar ik om moet huilen of lachen. Ik raad jullie echt aan om van deze laatste dag te genieten, daarom heb ik voor jullie een paar manieren op een rijtje gezet om je heerlijk zondag goed te besteden en heerlijk te genieten !

♥ Tv aan en een warme beker met chocomel

Wat ik altijd doe is de tv aan doen en genieten van een film of mijn favoriete serie kijken. Gewoon een film kijken waar ik hard om moet lachen of juist om moet huilen. Natuurlijk kan er geen warme chocomelk missen of gewoon eren heerlijke beker thee. Ik koop meestal gewoon een pak chocomelk uit de Albert Heijn en warm die dan op. Zet er een paar marshmallows boven op en klaar is je chocomelk.  Nu lekker genieten en niet vergeten het is winter trek iets lekker warms aan

♥ Een paar leuke films

✿ Spijt 
✿ Mannenharten 
✿ Verliefd op Ibiza 
✿ Valentino
✿ Achtste groepers  huilen niet 
✿ Harry Potter (Moet je echt kijken)
✿ En natuurlijk Disney films !!

sfewef

Koken & Eten

Wat ik altijd heel leuk vind is koken. Gewoon heerlijk koken, niemand die je verteld wat je wel en niet moet doen. Een heerlijke taart maken of koekjes het kan allemaal. Er zijn verschillende soorten sites waar er allemaal verschillende gerechten staan en ook echt heerlijke. Waar ik altijd nieuwe gerechten vandaan haal is smulweb.nl, ik vind daar altijd wel wat nieuws en altijd weer een heerlijke gerechten. Als je uiteindelijk klaar bent kan je op de bank ploffen met een heerlijke taart of iets anders dat je gemaakt hebt, tv aan doen en lekker genieten tot het tijd is om te slapen.

PicMonkey Collagekkjkj

Jezelf opmaken

Je mooi voelen dat vind ik er eigenlijk ook bij horen. Gewoon heerlijk make-up op doen, experimenteren met make-up, misschien vind je zo wel een nieuwe mooi look. Ook kan je je vriendinnen uitnodigen het word gewoon een beauty avond. Zelf vind ik het altijd heel leuk om met vriendinnen elkaar make-up op te doen en elkaars haar te doen. Zo voel je tog stukken mooier op je lekker niks doen avondje.

PicMonkey Collagello

Muziek luisteren & Lezen

Lezen en muziek luisteren is ook een goed idee kom je lekker tot rust. Ik zelf ben niet echt een hele grote fan van lezen, maar als ik het doe kom ik gewoon lekker tot rust. Een spannend boek of juist een boek waar van je moet huilen het is allemaal goed, maar kies wel een boek uit waar er ook iets in gebeurd, waar je niet mee kan stoppen met lezen. Ook muziek luisteren vind ik heerlijk om te doen. Gewoon in mijn bed kruipen, muziek aan en WhatsAppen met mijn vrienden. Laat je muziek gewoon aan tot je in slaap valt.

Leuke boeken 

✿ Karakter (Bordewijk)
✿ Een hart van steen (Dorrestein)
✿ Verborgen gebreken (Dorrestein)
✿ Nooit meer slapen (Hermans)
✿ De buitenvrouw (Zwagerman)
✿ Zuiderkruis (Slot)
✿ Twee vrouwen (Mulisch)

Kaarsen & Internetten 

Mijn hele kamer staat ermee vol, kaarsen. Kaarsen vind ik altijd zo een gezellige sfeer geven. Gewoon in je bed achter je laptop en overal in je kamer staat er wel een kaarsje aan. Ik vind dat echt heerlijk zo een kamer vol met kaarsjes. Natuurlijk kan je  niet de kaarsen aan hebben staan en de hele tijd naar ze staren, je moet ook iets te doen hebben. Wat ik dan meestal doe is op mijn bed zitten en mijn laptop op mijn schoot. Ik kijk naar allemaal YouTubers en lees verschillende soorten blogs. 

Leuke YouTubers 

✿ Macbabrie07
✿ StilaBabe09
✿ Zoella
✿ Missglamorazzi
✿ Teske De Schepper
✿ Vera Camilla

Leuke Blogs 

✿ Teskuh.nl
✿ Veracamilla.nl
✿ Fablouise.nl
✿ beautydagboek.nl

cropped-cropped-cropped-cropped-ll.jpg

✿ Wat ik op mijn vrije Zondag ga doen, ik ga lekker koken met mijn vriend en dan een film kijken met de heerlijke taart die we gaan maken.
✿ Wat gaan jullie doen op jullie vrije Zondag ?

8 gedachtes over “All You Need : Niks doen avondje !!

Geef een reactie

