♥ ♥ L’Oreal Colour Riche Colour Caresse Lipsticks ♥ ♥

IMG_9513

Voor mijn middag artikel van vandaag leek het mij leuk om jullie een paar van mijn favoriete lipsticks te laten zien. Toen ik ze had besteld had ik eerlijk gezegd niet verwacht dat ze zo goed zouden zijn. Ik had ze eigenlijk meer besteld omdat de verpakking er vooral heel mooi uitzag. Ik moet dat eigenlijk echt afleren, iets kopen alleen omdat de verpakking er heel mooi uitziet. Ik gebruik ze nu bijna dagelijks en ik ben er een grote fan van. 

Zoals jullie kunnen zien heb ik 3 verschillende kleuren.

♥ Pink Cashmere
♥ Blushing Sequin
♥ Pink Vinyl

De kleur Pink Cashmere is een hele lichte roze kleur. Ik hou de laatste tijd ook echt van lichte roze kleuren. Blushing Sequin is een hele felle roze kleur, maar ook weer een beetje roodachtig. En de laatste kleur is de Pink Vinyl, dat is een vooral opvallende kleur het is roze en een heel klein beetje licht paarsachtige.

Bij de swatches kun je de kleuren wel wat beter zien. Pink Cashmere is helemaal links, hij ziet er wel donker uit, maar op je lippen is de kleur tog wel wat lichter. De kleur ernaast is Blushing Sequin, dat is een hele felle roze kleur zoals ik al zei, en ik denk ook dat dat mijn lievelingskleur is van alle 3. En tot slot de laatste en dat is Pink Vinyl, het is wel een roze kleur, maar het heeft ook wel iets paar maar wel heel licht.

Zoals ik al zij had ik deze lipsticks eigenlijk alleen maar door de verpakking gekocht. Dat is echt iets wat ik moet afleren. De verpakking is goud en eigenlijk ook een soort spiegel, want als je de lipstick opgaat doen en je hebt geen spiegel kan je gewoon in de dorp ervan kijken. Ik weet niet precies hoe ik het anders moet noemen, dus schreef ik maar dop op.

Voor de rest kan ik niets erbij toevoegen dat het een fantastische lipstick is van het merk L’Oreal. Zeker een aanrader.

♥ De lipstick kost 15 euro, en je kan ze gewoon online bestellen.

♥ Wat is jullie favoriete lipstick ??

12 gedachtes over “♥ ♥ L’Oreal Colour Riche Colour Caresse Lipsticks ♥ ♥

Geef een reactie

