☮ Tag : 25 Random Vragen ☮

PicMonkey CollagexxVoor vandaag zal ik 25 random vragen beantwoorden. Ik heb verschillende soorten bloggers zo een tag zien dien, dus leek het mij ook leuk om de vragen in deze tag te beantwoorden. Dit is een tag waar jullie meer over mij te weten komen, dat is ook goed want jullie weten denk ik niet zo heel veel over mij. Het zijn echt hele random vragen, eigenlijk slaan sommige vragen helemaal nergens op, maar ik vond het wel leuk om deze tag te lezen bij verschillende bloggers.

☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮

 Heb je huisdieren?
Nee, ik heb geen huisdieren. Ik wil wel heel graag een kat of een konijn, maar mijn ouders willen geen dieren thuis hebben. Mijn zusje heeft wel vissen op haar kamer staan, maar ik vind eigenlijk helemaal niks aan vissen. 

 Noem 3 dingen op die op dit moment het dichts bij je liggen
– Mijn agenda ligt naast mij, ik heb er net wat in geschreven
– Mijn telefoon ligt ook naast mij, ik kan niks doen zonder mijn telefoon in de buurt. (Mijn kindje)
– Mijn tas ligt ook naast mij op de grond, ik heb er kauwgom uitgepakt.

 Hoe is het weer op dit moment?
Voor de mensen die buiten zijn kan het weer op dit moment best wel vervelend zijn, maar omdat ik binnen zit heb ik er geen last van. Het is niet al te koud maar ook niet warm, ik vind het eigenlijk net goed. Jammer dat het wel om de paar minuten een beetje regent

♥ Rijd je auto? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nee, ik rijd geen auto & heb gelukkig ook nooit een ongeluk gehad terwijl ik in een auto zat.

 Hoe laat stond je vanmorgen op?
Ik stond vanmorgen heel vroeg op terwijl ik laat was gaan slapen. Ik moest met mijn moeder mee naar de dokter dus werd ik om half 11 wakker. Terwijl ik pas om 3 uur ging slapen.

 Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Ik heb gisteren nog gedoucht. Heerlijk douchen en dan in een warme badjas tv kijken met een beker warme chocomel.

 Wat is de laatste film die je hebt gezien?
De laatste film die ik heb gezien Home Alone. Het kwam tijdens de kerstdagen op tv en het is voor mij een soort traditie geworden om elke kerst weer eens Home Alone te kijken.

♥ Wat staat er in je laatste smsje?
In mijn laatste WhatsApp berichtje stond er, ‘hebben we toetsen voor volgende week’.

♥ Wat is je ringtone?
Iedereen ken die ringtone wel, iedereen die een iPhone heeft, heeft die ringtone. Best wel vervelend want bijna mijn hele familie heeft een iPhone ik denk altijd dat mijn telefoon over gaat.

large (62)

 Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja, ik ben naar best wel veel landen geweest. Mijn favoriete plek blijft tog wel Engeland. Het is daar echt prachtig.

 Hou je van sushi?
Ik vind sushi echt helemaal niet lekker. Ik durf het ook gewoon niet te eten. Mijn moeder en vader vinden sushi wel echt heel lekker, maar ik vind het echt zo niet lekker.

♥ Waar doe je je boodschappen?
Mijn boodschappen voor het eten doe ik meestal bij de Albert Heijn. Ook doe ik wel eens mijn boodschappen bij de Dirk van de Broek. 

 Heb je ooit medicijnen ingenomen om sneller in slaap te vallen?
Nee, ik heb nooit medicijnen ingenomen om sneller in slaap te vallen, maar wel thee gedronken die je slaperig maakt. Ik had een tijd dat ik gewoon pas om 3 uur in slaap kon vallen, dus had ik die gekocht uit de drogisterij.

 Hoeveel broers/zussen heb je?
Ik heb 2 zusjes en 2 broertjes, ik ben dus de oudste thuis. Het is wel altijd druk want mijn zusjes en broertjes zijn nog jong maar ik vind het wel gezellig zo.

 Heb je een gewone computer of laptop?
Ik heb thuis een laptop waar ik altijd artikel op schrijf en mijn ipad waar ik spelletjes op speel en nog veel meer.

♥ Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
Ik word 17 jaar, op 1 jullie 2014 !!

 Verf je je haar?
Nee, ik verf mijn haar eigenlijk bijna nooit, ik heb mijn haar tot nu toe maar 2 keer geverfd.

 Vertel iets over je planning van vandaag
– Mijn haar doen  ✓
– 3 artikels schrijven  ✓ 2/3
– eten maken  ✗
– genieten van mijn laatste vrije vrijdag  ✗

 Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst heb gehuild, maar wel een paar maanden geleden omdat mijn tante en oom gingen scheiden en ik vond zo erg dat ik tranen kreeg.

 Wat is de perfecte pizza?
Pizza met tonijn. Hmmm, daar ben ik gek op.

♥ Wat vind je lekkerder? Hamburgers of visburgers?
Ik ga tog voor de visburgers, want ik ben helemaal verliefd op de visburgers van de McDonald’s.

 Ben jij een ochtendmens of een nachtmens ?
Het liefst slaap ik de hele ochtend door en word ik om 8 uur wakker en blijf ik tot 5 uur wakker. Maar we moeten realistisch blijven, en dat is heel erg ongezond. Ik zit nog op school dus ik moet altijd om half 7 wakker worden. Maar ik ben tog liever een nachtmens. 

 Wat voor kleur ogen heb je ?
Ik heb licht blauwe ogen.

 Proef jij het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?
Nee helemaal niet, ik proef het verschil tussen light en geen light niet eens.

4 gedachtes over “☮ Tag : 25 Random Vragen ☮

Geef een reactie

