♥ Dior ♥ – Mystic Metallics Bonne Etoile Eyeshadow ♥

sssaDior is een heel bekend merk, over de hele wereld eigenlijk. Ik heb laatst een oogschaduw palette gekocht, en die wilde ik vandaag dus aan jullie laten zien. Ik heb ook wat swatches voor jullie, om te zien hoe de kleuren er precies uitzien.

 De oogschaduw palette heeft 5 kleuren :

♥ Een donkere olijfgroene kleur.
♥ Een zilverachtige beige kleur.
♥ Een goudkleurige.
♥ Een donkerblauwe kleur.
♥ Een hele lichte mint blauwgroen.

Ik was echt heel blij met deze oog palette, ik was echt blij met elke kleur. Ik heb 1 keer een oog look gemaakt met dit setje, en ik kon niet stoppen met in de spiegel kijken. Ik zal binnenkort denk ik nog een keer een oogschaduw palette halen van het merk Dior.

Ik heb hierboven de swatches, en zoals je kan zien hebben alle kleuren ook glitters. Ik heb het best wel licht geswatcht, want zo vind ik het tog wel wat mooier. Je kan het ook veel dikker aanbrengen, en dan zijn alle kleuren nog veel en veel donkerder.

Ik ben echt heel blij met deze oogschaduw palette, dat zeg ik nu al voor de derde keer, maar het ik ben er momenteel gewoon verliefd op. Ook hoe het er gewoon uitziet is heel mooi, het heeft allemaal sterretjes echt heel erg leuk.

 ♥  Ik kan deze oogschaduw palette nergens meer vinden, het is echt bijna overal uitverkocht.

Heb jij wel eens een product gebruikt van Dior ?
Wat zijn jouw beste oogschaduw palette ?

10 gedachtes over “♥ Dior ♥ – Mystic Metallics Bonne Etoile Eyeshadow ♥

Geef een reactie

