♡♡ Slaapkamer inspiratie & Tips !! ♡♡

PicMonkey Collagekkk
Ik ben zelf zo iemand die om de maand zijn kamer opnieuw inricht. 2014 is van start gegaan, dus mij leek het wel leuk om nog een keer mijn kamer opnieuw in te richten. Ik moet zelf echt heel veel veranderen aan mijn kamer, want alle lichtjes moeten weg en ik heb ook een paar nieuwe meubels gekocht, een nieuw bed, kledingkast en een kleine kastje waar mijn schoenen in gaan. Ben jij ook zo iemand die elke keer weer zijn kamer opnieuw gaat inrichten ? Ik heb hier dan een paar inspiratie tips !!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Ik heb hier een 5 tips voor jullie die jullie kunnen helpen om je kamer wat leuker te maken :

♡ Het is misschien wel beter om je kamer wit te verven, dan kan je meer accessoires gebruiken in verschillende kleuren.
♡ 
Als je niet zo een hele grote kamer hebt, moet je alles goed kunnen verdelen. ( bijvoorbeeld je klerenkast, verdeel al je kleren  goed zodat alles past ! ).
♡ Om je kamer wat leuker te maken, kun je kaarsen gebruiken, kussens of gewoon hele leuke dekens.
♡ Je kunt zelf dingen maken ( DIY ), er zijn genoeg video’s op het internet om zelf dingen voor je kamer te maken.
Macbarbie07 heeft altijd hele leuke DIY filmpjes !
♡ De laatste tip is misschien iets wat jullie moeder altijd tegen jullie zegt, maar het klopt wel !! Hou je kamer netjes, want als je je kamer netjes en schoon houd ziet je kamer en altijd veel leuker en mooier uit !


Zoals ik al zei kun je allemaal accessoires gebruiken in je kamer die je kamer gewoon veel mooier maken. Je kan kaarsen gebruiken, die staan heel leuk en ook nog eens chique. Je kan ook kussens gebruiken, kussen je kun je overal kopen, H&M en IKEA. Je kan ze kopen voor 7 euro tot 10 euro. Ik heb zelf heb verschillende kussens in mijn kamer staan, en dat vind ik echt heel leuk staan.

PicMonkey Collagell

Hoe ziet jullie kamer eruit ?
Wat gebruiken jullie om je kamer leuker te maken ?

 

Geef een reactie

